I. Prelucrarea datelor cu caracter personal
Sumar
Scopul acestui document este de a vă informa că avem grijă de datele dvs. pe care ni le furnizați și le colectăm. Dorim să vă informam ce date colectăm, motivul pentru care facem acest lucru, durată, drepturile pe care le aveți și cum ne puteți contacta în legătură cu datele dvs.
Colectăm, folosim și procesăm datele dvs. în conformitate cu legile aplicate, inclusiv cu Regulamentul European 679/2016 (General Data Protection Regulation – „GDPR”).
Când colectăm datele dvs., aveți următoarele drepturi conform legilor aplicate:
Dreptul de a accesa și de a modifica datele dvs.
Dreptul de a vă opune colectării și procesării datelor dvs.
Dreptul de a restricționa colectare și procesarea datelor dvs.
Dreptul de ștergere a datele dvs.
Dreptul de a obține toate datele dvs. pe care le colectăm.
- Ce înseamnă date cu caracter personal?
Datele cu caracter personal sunt orice informație legată de identificarea unei persoane reale. Cu alte cuvinte, poate fi orice informație care ne permite să vă identificăm direct sau indirect (de exemplu: numele, adresa de e-mail, adresa IP). O să folosim cuvântul „date” pentru a ne referi la datele personale.
- Motivele pentru care procesăm datele dvs.
Vom folosi si procesa datele dvs. doar pentru unul din urmatoarele motive:
pentru a ne îndeplini obligațile față de dvs. (de exemplu: când vă promovați anunțurile)
pentru a ne îndeplini obligația legală (de exemplu: pentru a identifica vârsta dvs. și de a ne asigura că nu colectăm date de la copii, pentru contabilitate și relația noastră cu autoritățile)
când vă dați consimțământul (de exemplu: când vă înscrieți pe Website – vă creați un cont, vă abonați la newsletter)
când este in interesul nostru legitim (de exemplu: pentru a aplica politicile Website-ului, administrarea activității de zi cu zi, pentru a le folosi în mod anonimat și agregat pentru a face analiza statistică, pentru marketing, pentru a asigura securitatea informației, pentru a preveni frauda sau pentru a transfera datele în altă parte a organizație dacă este necesar).
- Când colectăm datele dvs.?
Vom colecta date despre dvs. când folosiți Serviciile noastre, inclusiv în situațile următoare:
Când vă înscrieți pe Website (vă creați un cont)
Când vă abonati la newsletter
Când vă promovați profilul
Când accesați Website-ul, vizualizați anunțuri sau numărul de telefon din anunț
Când folosit formularele de pe Website
Când ne contactați prin e-mail sau prin formularul de contact
Când dati click pe anunțurile publicitare de pe Website sau newsletter
Când vă autentificați pe Website folosind un cont tert (exemplu: contul de Facebook sau Google)
- Ce date colectăm?
Folosim date pe care ni le-ați furnizat în mod explicit în diferite situații. De asemenea folosim date personale generate de Website când vă folosiți de Serviciile noastre. Aceste categorii sunt explicate în continuare mai jos.
Date pe care ni le furnizați în mod explicit când vă înscrieți pe Website: penume, nume de familie, dacă doriți să se afișeze numele complet în anunțuri, adresa de e-mail, parola, ziua de naștere, dacă doriți să se afișeze vârsta în anunțuri, genul, poza de profil, locația, orașul, sectoarele și zona unde oferiți meditații, experiența, ocupații, studii, calificări/competente, studii, nr. de telefon, url pagina web, materiile pentru care oferiți meditații, conținutul anunțurillor, nivelul elevilor, prețul și durata unei ședințe.
Date pe care le colectăm autoamt la înscrie pe site, autentificare sau când folosiți formularele de actualizare a datelor: IP-ul (Internet Protocol), dată și ora.
Date pe care le colectăm când utilizați mesageria internă: Dată și ora când ați primit și vizualizat mesajele.
Date pe care le colectăm când vă promovați profilul: numele ofertei de promovare, numărul de telefon de pe care se face plată, codul de validare, dată și ora.
Date pe care le colectăm când vizualizați anunțuri / profile sau numărul de telefon din anunț / profil: ce anunțuri / profile ați vizualizat, data și ora, dacă ați vizualizat numărul de telefon, IP-ul
Datele furnizate de dvs. când ne contactați prin e-mail sau prin formularul de contact: adresa de e-mail, nume, titlu, conținut e-mail.
- Cum folosim datele?
Folosim datele dvs. pentru funcționare, mentenată, protejarea și îmbunătățirea Website-ului și a Serviciilor oferite. Nu vom folosi datele dvs. pentru oricare alt scop decât cel pentru care au fost inițial colectate.
Pentru administrarea și operarea Website-ului și a Serviciilor
Pentru a vă răspunde întrebărilor și problemelor întâmpinate
Pentru a verifica indentitatea dvs. pentru a preveni accesul neautorizat
Pentru a înțelege trenduri și cum utilizați Website-ul
Pentru a calcula rata de conversie și alte elemente legate de marketing și publicitate
Pentru a urmări și corecta erorile și bug-urile care pot apărea
Pentru a vă personaliza experiența pe Website
Pentru a menține integritatea și securitatea Website-ului și a Serviciilor
Pentru a procesa plățile și pentru a comnica cu dvs. în legătură cu plățile efectuate
Pentru a menține și administra contul dvs. de meditator, inclusiv pentru a vă contacta pentru a vă actualiza datele, dacă este necesar.
Pentru a crea rapoarte, analize sau lucruri similare pentru scopul de cercetare sau de a urmări potențiale probleme ce pot apărea, comportamente sau trend-uri.
Pentru a putea pune în aplicare Termenii și condițiile și Politica de confidențialiate.
Pentru ați trimite newslettere, notificări și oferte promoționale, pentru care v-ați dat acordul în prealabil.
Pentru a păstra Serviciul corect, investiga și preveni fraude și activități ilegale.
Pentru a ne conforma legilor și reglementărilor aplicate.
- Cu cine impărtășim datele dvs.?
Dacă vă înscrieți pe Website și publicați anunțuri, înțelegeți că oricine cu acces la internet vă poate vizualiza sau copia datele publicate și nu avem cum să controlăm ce se întâmplă mai departe cu acele date.
Cu excepția situațiilor limitate enumerate aici, în această politică de confidențialitate, nu vom împărtăși informațiile dvs. personale cu terțe părți.
Agenți și terți furnizori de servicii
Pentru a vă oferi Serviciul, putem folosi, uneori alte întreprinderi care prestează anumite servicii specializate, cum ar fi de prelucrare a datelor sau alte servicii tehnologice. În astfel de cazuri, putem furniza informațiile dvs. personale acestor firme, dar nu au permisiunea sa păstreze sau să folosească informațiile dvs. pentru orice alt scop.
Respectarea legii
Administratorul își rezervă dreptul de a divulga informații despre membri în cazuri speciale, atunci când avem motive să credem că dezvăluirea acestor informații este necesară pentru a identifica, contacta sau întreprinde acțiuni legale împotriva cuiva care ar putea cauza un prejudiciu sau interferențe (fie intenționat sau neintenționat) cu drepturile societății sau a bunurilor, alți vizitatori, membrii listei, sau oricine altcineva care ar putea fi lezat de astfel de activități. Compania își rezervă de asemenea dreptul de a dezvălui informațiile privind lista de vizitatori sau membri, atunci când credem în bună credință că legea o cere.
- Pot copiii să se folosească de servicile oferite
Noi nu colectăm în mod intenționat informații de la copii sub vârsta de 16 ani pe Website sau prin intermediul Serviciului. Dacă sunteți sub vârsta de 16 ani, vă rugăm să nu ne furnizați nicio informație. Dacă devenim conștienți de faptul că am colectat informații de la un copil sub 16 ani, vom face eforturi rezonabile comercial pentru a șterge astfel de informații din baza noastră de date. Pentru a vă înscrie pe Website trebuie să aveți cel puțin 18 ani.
- Cum folosim Cookie-uril?
Pentru mai multe informații legate de Cookie-uri, vedeti capitolul II. Cookies
- Măsuri de securitate pentru a vă proteja datele
Avem măsuri de securitate fizice, electronice și procedurale pentru a vă proteja datele în conformitate cu reglementările legale legate de protecția datelor.
Securitatea informațiilor este importantă pentru noi. Când introduceți informații sensibile pe formularele noastre de plată, criptăm aceste informații folosind tehnologia Secure Socket Layer (SSL).
Restricționăm accesul la datele dvs. doar persoanelor autorizate. De asemenea avem și măsuri de securitate pentru a ne proteja împotriva pierderii, utilizării greșite și alterării a datelor pe care le procesăm.
- Dacă alegi se nu împărtășești datele cu noi
Oricând puteți să vă ștergeți contul de pe Website, să vă ștergeți Cookie-urile sau să le dezactivați.
- Pe ce perioadă de timp păstram datele?
Păstram informațiile dvs. atât timp cât continuați să vă autentificati pe site.
Dacă nu va mai autentificati pe site timp de 7 ani, toate informațiile dvs. o să se șteargă automat de pe Website și din baza de date.
Toate informațile care se șterg de pe Website și din baza de date o să șteargă și din sistemul de backup după maxim 6 luni.
Informațile legate de vizualizarea anunțurilor de pe Website se șterg automat după 30 de zile.
Putem păstra anumite date în scopuri statistice doar după ce ne asigurăm că sunt anonimatizate și nu vă pot identifica. Datele legate de plăți sunt păstrate până când nu mai sunt necesare.
- Accesarea, modificarea și actualizarea datelor dvs.
Aveți dreptul de a vă accesa datele dvs. și de a fi informat dacă datele dvs. se prelucrează, ce date și scopul prelucrării. Vă puteți accesa, modifică și actualiza datele furnizate după ce vă autentificați.
- Dreptul de a vă opune colectării și procesării datelor dvs.
Aveți dreptul de a vă opune prelucrării datelor cu mențiunea că tot o să prelucrăm unele date pentru a vă putea oferi Serviciul. Asta înseamnă că dacă vă opuneți tuturor prelucrărilor de date, nu vă vom mai putea oferi Serviciul.
- Dreptul de stergere a datele dvs.
Pentru a șterge contul, trebuie să trimiteți un e-mail la catalog@e-firma.ro în care solicitați acest lucru.
E-mail-ul trebuie să-l trimiteți de pe adresa cu care v-ați înregistrat.
Vă rugăm să ne scrieți în e-mail și motivul pentru care doriți să ștergeți contul.
Menționăm că unele date se șterg automat din sistem după o anumită perioadă de timp (vedeți punctul 13). Datele pentru care avem obligația legal să le păstrăm, nu se pot șterge(de exemplu: datele legate de plăți).
- Dreptul de a restricționa colectare și procesarea datelor dvs.
Aveți dreptul de a restricționa colectarea și procesarea datelor dvs.
- Cum puteți obține o copie a datelor dvs.
Pueți vizualiza și obține o copie a datelor dvs. ne puteți contacta pentru acest lucru.
- Cum vă puteți exercita drepturile
Ne puteți contacta oricând pentru a primi o listă cu toate datele dvs. colectate sau pentru a vă șterge datele sau pentru a invoca oricare din alte drepturi descrise mai sus. O să facem tot posibilul să vă răspundem cererii într-un timp cât mai scurt dar va rugăm să aveți în vedere că poate dura o perioadă de timp nedefinită. Vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere.
Vă rugăm să aveți în vedere că dacă nu vă putem identifica și garanta cine sunteți, vă vom cere să ne furnizați mai multe informații sau să vă autentificați în contul dvs. pe Website dacă este posibil. Vă rugăm să aveți în vedere că nu putem șterge nicio dată dacă nu putem verifica ca datele va aparțin. O să facem tot posibilul să vă ajutăm.
- Cum puteți să vă retrageți consimțământul și a închide contul
Vă puteți retrage consimțământul pentru folosirea cookie-urilor oricând doriți. Pentru asta vă rog să citiți secțiunea „Cum pot opri cookie-urile?” din capitolul II. Cookies. Vă rugăm să aveți în vedere că dacă faceți acest lucru, nu o să mai puteți avea acces la toate funcțiile Website-ului.
Pentru a șterge contul, trebuie să trimiteți un e-mail la catalog@e-firma.ro în care solicitați acest lucru.
- Modificarea Politici de Confidențialitate
Această Politică se mai poate modifica. Orice modificare o să fie postată pe această pagina https://catalog.e-firma.ro/politica-de-confidentialitate/ și dacă modificările sunt semnificative o să încercăm să vă oferim o notificare cât mai evidentă ca de exemplu prin mesageria Website-ului sau printr-un pop-up. Dacă vi se va cere să acceptați modificările acestei Politici și refuzați, nu o să mai puteți folosi Serviciile.
- Recepționarea Solicitărilor de informații și a Reclamațiilor
Vă rugăm să ne informați dacă sunteți mulțumiți de modul cum prelucrăm datele contactând departamentul de Suport la adresa , folosind formularul de contact la pagina https://catalog.e-firma.ro/contact/.
De asemenea apreciem să primim feedback de la dvs. dacă credeți că această Politică sau orice parte din ea este neclară.
Întodeauna aveți dreptul de a depune o plângere autorităților competente dacă considerați că vi s-a încălcat un drept legat de Regulamentul European 679/2016 (GDPR). De exemplu, la A.N.S.P.D.C.P..
- Alte informații utile
Puteți obține mai multe informații utile legate de Politica Website-ului la adresa https://catalog.e-firma.ro/termeni-si-conditii/.
Alte link-uri utile:
A.N.S.P.D.C.P.
A.N.P.C.
Soluționarea alternativă a litigiilor
II. Cookies
Informațiile prezentate în continuare au scopul de a aduce la cunoștința utilizatorului mai multe detalii despre plasarea, utilizarea și administrarea „cookie”-urilor utilizate de site-ul https://catalog.e-firma.ro. De asemenea, sunt prezente și câteva linkuri utile legate de acest subiect. În cazul în care aveți nevoie de mai multe informații și ele nu se regăsesc mai jos.
Vă rugăm să citiți cu atenție informațiile care urmează: Acest website folosește cookie-uri proprii sau de la terți pentru a furniza vizitatorilor o experiență mult mai bună de navigare și servicii adaptate nevoilor și interesului fiecăruia. Aceste cookie-uri pot proveni de la următorii terți: Google Analytics. Pe acest website există link-uri către terțe website-uri; odată accesate aceste link-uri, utilizatorii se supun politicii website-ului respectiv.
În ceea ce numim „web 2.0”, „cookie”-urile joacă un rol important în facilitarea accesului și livrării multiplelor servicii de care utilizatorul se bucură pe internet, cum ar fi:
Personalizarea anumitor setări precum: limba în care este vizualizat un site, moneda în care se exprimă anumite prețuri sau tarife, păstrarea opțiunilor pentru diverse produse (măsuri, alte detalii etc) în coșul de cumpărături (și memorarea acestor opțiuni) – generându-se astfel flexibilitatea „coșului de cumpărături” (accesarea preferințelor vechi prin accesarea butonului „înainte” și „înapoi”).
Cookie-urile oferă deținătorilor de site-uri un feedback valoros asupra modului cum sunt utilizate site-urile lor de către utilizatori, astfel încât să le poată face și mai eficiente și mai accesibile pentru utilizatori.
Permit aplicațiilor multimedia sau de alt tip de pe alte site-uri să fie incluse într-un anumit site pentru a crea o experiență de navigare mai valoroasă, mai utilă și mai plăcută;
Îmbunătățesc eficiența publicității online.
Ce este un „cookie”?
Un „Internet Cookie” (termen cunoscut si ca „browser cookie” sau „HTTP cookie” sau pur si simplu „cookie” ) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitara emisa de catre un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet „pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard driveul utilizatorului).
Un cookie este format din 2 părți: numele și conținutul sau valoarea cookie-ului. Mai mult, durata de existență a unui cookie este determinată; tehnic, doar webserverul care a trimis cookie-ul îl poate accesa din nou în momentul în care un utilizator se întoarce pe website-ul asociat webserverului respectiv.
Cookie-urile în sine nu solicită informații cu caracter personal pentru a putea fi utilizate și, în cele mai multe cazuri, nu identifică personal utilizatorii de internet. Există 2 categorii mari de cookie-uri:
Cookieuri de sesiune – acestea sunt stocate temporar în dosarul de cookie-uri al browserului web pentru ca acesta să le memoreze până când utilizatorul iese de pe web-șiteul respectiv sau închide fereastra browserului ( ex: în momentul logarii/delogării pe un cont de webmail sau pe rețele de socializare).
Cookieuri persistente – Acestea sunt stocate pe hard-drive-ul unui computer sau echipament (și în general depinde de durată de viață prestabilită pentru cookie). Cookie-urile persistente le includ și pe cele plasate de un alt website decât cel pe care îl vizitează utilizatorul la momentul respectiv – cunoscute sub numele de „third party cookies” (cookieuri plasate de terți) – care pot fi folosite în mod anonim pentru a memora interesele unui utilizator, astfel încât să fie livrată publicitate cât mai relevanță pentru utilizatori.
Care sunt avantajele cookie-urilor?
Un cookie conține informații care fac legătura între un web-browser (utilizatorul) și un web-server anume (website-ul). Dacă un browser accesează acel web-server din nou, acesta poate citi informația deja stocată și reacționa în consecință. Cookie-urile asigura userilor o experiență plăcută de navigare și susțin eforturile multor websiteuri pentru a oferi servicii confortabile utilizatorillor: ex – preferințele în materie de confidențialitate online, opțiunile privind limba site-ului, coșuri de cumpărături sau publicitate relevantă.
Care este durată de viață a unui cookie?
Cookieurile sunt administrate de webservere. Durata de viață a unui cookie poate varia semnificativ, depinzând de scopul pentru care este plasat. Unele cookie-uri sunt folosite exclusive pentru o singură sesiune (session cookies) și nu mai sunt reținute odată de utilizatorul a părăsite website-ul și unele cookie-uri sunt reținute și refolosite de fiecare dată când utilizatorul revine pe acel website („cookie-uri permanente”). Cu toate aceste, cookie-urile pot fi șterse de un utilizator în orice moment prin intermediul setărilor browserului.
Ce sunt cookie-urile plasate de terți?
Anumite secțiuni de conținut de pe unele site-uri pot fi furnizate prin intermediul unor terțe părți/ furnizori (ex: news box, un video sau o reclamă). Aceste terțe părți pot plasa de asemenea cookieuri prin intermediul site-ului și ele se numesc „third party cookies” pentru că nu sunt plasate de proprietarul website-ului respectiv. Furnizorii terți trebuie să respecte de asemenea legea în vigoare și politicile de confidențialitate ale deținătorului site-ului.
Cum sunt folosite cookie-urile de catre acest site
O vizită pe acest site poate plasa cookie-uri în scopuri de:
Cookie-uri de performanță a site-ului
Cookie-uri de analiză a vizitatorilor
Cookie-uri de înregistrare
Cookie-uri pentru publicitate
Aceste cookie-uri pot proveni de la următorii terți: Google Analytics
Cookie-uri de performanță
De fiecare dată când un utilizator vizitează acest site, softul de analytics furnizat de o terță parte generează un cookie de analiză a utilizatorului. Acest cookie ne spune dacă ați mai vizitat acest site până acum. Browserul ne va spune dacă aveți acest cookie, iar dacă nu, vom genera unul. Acesta permite monitorizarea utilizatorilor unici care ne vizitează și cât de des o fac. Atât timp cât nu sunteți înregistrat pe acest site, acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele fizice, ele sunt folosite doar în scop statistic. Dacă sunteți înregistrat putem ști, de asemenea, detaliile pe care ni le-ați furnizat, cum ar fi adresa de e-mail și username-ul – acestea fiind supuse confidențialității și prevederilor din Termeni și Condiții, Politica de confidențialitate precum și prevederilor legislației în vigoare cu privire la protejarea datelor cu caracter personal.
Cookie-uri pentru înregistrare
Atunci când vă înregistrați pe acest site, generăm un cookie care ne anunță dacă sunteți înregistrat sau nu. Serverele noastre folosesc aceste cookie-uri pentru a ne arăta contul cu care sunteți îngregistrat și dacă aveți permisiunea pentru un serviciu anume. De asemenea, ne permite să asociem orice comentariu pe care îl postați pe site-ul nostru cu username-ul dvs. Dacă nu ați selectat „păstrează-mă înregistrat”, acest cookie se va șterge automat când veți închide browserul sau calculatorul.
Ce tip de informații sunt stocate și accesate prin intermediul cookie-urilor?
Cookie-urile păstrează informații într-un fișier text de mici dimensiuni care permit unui website să recunoască un browser. Webserverul va recunoaște browserul până când cookie-ul expiră sau este șters. Cookie-ul stochează informații importante care îmbunătățesc experiența de navigare pe Internet ( ex: setările limbii în care se dorește accesarea unui site; păstrarea unui user logat în contul de webmail; securitatea online banking; păstrarea produselor în coșul de cumpărături)
Cum pot opri cookie-urile?
Dezactivarea și refuzul de a primi cookie-uri pot face anumite site-uri impracticabile sau dificil de vizitat și folosit. De asemenea, refuzul de a accepta cookie-uri nu înseamnă că nu veți mai primi/vedea publicitate online.
Este posibilă setarea din browser pentru ca aceste cookie-uri să nu mai fie acceptate sau poți seta browserul să accepte cookie-uri de la un site anume. Dar, de exemplu, dacă nu ești înregistat folosind cookie-urile, nu vei putea lăsa comentarii.
Toate browserele moderne oferă posibilitatea de a schimba setările cookie-urilor. Aceste setări se găsesc de regulă în „opțiuni” sau în meniul de „preferințe” al browserului tău.
Pentru a înțelege aceste setări, următoarele linkuri pot fi folositoare, altfel puteți folosi opțiunea „ajutor” a browserului pentru mai multe detalii.
Pentru setările cookie-urilor generate de terți, puteți consulta și site-ul: http://www.youronlinechoices.com/ro/